Storm! - Reisverslag uit Glenwood, Verenigde Staten van Pascal Oosterik - WaarBenJij.nu Storm! - Reisverslag uit Glenwood, Verenigde Staten van Pascal Oosterik - WaarBenJij.nu

Storm!

Door: Pascal Oosterik

Blijf op de hoogte en volg Pascal

19 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Glenwood

Het heeft 12 uur geduurt, voordat ik weer stroom had
Er is gister avond en donderstorm over glenwood heen geraast.
er is tegen over donna's huis een boom omgewaait en ik moest douchen, en slapen bij kaarslicht.
In 1 woord te omschrijven: VET

  • 21 Augustus 2011 - 10:36

    Papa:

    Hoe gaat het daar met jou?
    Je maakt wel het een en ander mee daar lees ik wel.
    Doe vooral je eigen ding Pascal.
    Groetjes : Papa.

  • 23 Augustus 2011 - 08:26

    Martine:

    Geweldig hoor. Pascal in America and all we got is a bathroom picture... zelfs geen spiegel! Had ook een badkamer in Zuid-Berghuizen kunnen zijn ;)! Anyway... heel veel succes morgen op je eerste highschooldag! Enjoy!

  • 26 Augustus 2011 - 18:18

    Cindy:

    waarom ben je ook alweer in Amerika?? haha nee grapje..
    ja storm dat is heel vet.. uhh?!?

    haha Have Fun daar!!


  • 27 Augustus 2011 - 18:49

    Jasper :

    haha, er valt een boom op het huis van donna en jij blijft gewoon ff lekker douchen.. grapje

  • 29 Augustus 2011 - 04:38

    Leanne:

    Hee Pascal!
    Ik wens jou daar heel veel plezier, succes op school en maak er wat leuks van!

  • 01 September 2011 - 00:39

    Tante Cily In N.O.:

    Hi, Pascal,
    Herinner je mij? Ik zag je vorig jaar bij je oma in Oldenzaal. Mijn man, oom Max, is een broer van je over-leden opa.
    We waren in Aug. in Oldenzaal en hoorden van mama over je jaar in the states.
    In welke klas zit je op High School? Als je zin hebt, laat dat dan even horen. Vinden we leuk om te weten. N.O. staat voor New Orleans en dat is waar wij wonen. Jammer genoeg niet vlak bij Glenwood, want anders kwamen we je zeker opzoeken. Heel veel succes en ik hoop tot horens.
    Je kan me emailen via:cilywinkeler@hotmail.com.

  • 02 September 2011 - 05:37

    Astrid Winkeler:

    He is het pakketje met je kaas wel aangekomen?

  • 04 September 2011 - 20:13

    Lisa:

    Heee pascal,

    Hoe is het met je?
    Is de school al begonnen. Want zoals je weet beginnen wij morgen alweer bah!
    Ga je verslagen wel volgen hoor!

    Groetjes lisa
    En een dikke knuffel van mama

  • 08 September 2011 - 09:57

    Mama En Jos:

    Het is wel grappig dat we meer van Donna te horen krijgen dan dat we op deze site lezen. Super dat je 7e bent geworden met Cross Country!!! Het is wel stil hier zonder jou en daarom des te leuker om foto's van een bezweete Pascal met een rood hoofd. Knuffel mama en Jos en een poot van Treff.

  • 15 Oktober 2011 - 21:45

    Pascal Oosterik:

    sorry voor de late reactie
    ik zal meer reageren op de pagina

  • 16 Oktober 2011 - 14:38

    Pascal Oosterik:

    @papa het gaat hier goed:D
    zal ik doen!

  • 16 Oktober 2011 - 14:39

    Pascal Oosterik:

    @martine
    nou ik heb wel spiegel je kunt em alleen niet zien hij is om de hoek

  • 16 Oktober 2011 - 14:39

    Pascal Oosterik:

    @cindy
    jaa het was een heftige storm

  • 16 Oktober 2011 - 14:40

    Pascal Oosterik:

    @jasper
    haha dat zou wel grappig zijn

  • 16 Oktober 2011 - 14:41

    Pascal Oosterik:

    @leanne
    dankjewel en dat zal ik doen

  • 16 Oktober 2011 - 14:43

    Pascal Oosterik:

    @tante cily
    ik ben een senior en ga ook slagen dit jaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Glenwood

Highschool '11

1 jaar highschool

Recente Reisverslagen:

22 Oktober 2011

Cross country

15 Oktober 2011

vaker reisverslagen plaatsen

19 Augustus 2011

Storm!

17 Augustus 2011

Veilig aangekomen(:

11 Augustus 2011

Highschool Amerika
Pascal

Actief sinds 11 Aug. 2011
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 6226

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2011 - 30 November -0001

Highschool '11

Landen bezocht: