Veilig aangekomen(: - Reisverslag uit Glenwood, Verenigde Staten van Pascal Oosterik - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen(: - Reisverslag uit Glenwood, Verenigde Staten van Pascal Oosterik - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen(:

Door: Pascal Oosterik

Blijf op de hoogte en volg Pascal

17 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Glenwood

De reis was heel ERG vermoeiend, heb totaal 13 uur in het vliegtuig gezeten.
wat mij voornamelijk opvalt is dat het toch heel veel op een film lijkt
volgende week woensdag begin ik met school, heb gister de vakken uitgekozen.
Intro to welding(maybee)
Spanish
Calculus(moeilijkste wiskude)
woodworking
recent american history
gouvnerment history
en cross country
ik wou gister dus gaan hardlopen(ff een blokje om)
maar het was absulut geen blokje om
ik was verdwaalt in een stad met maar 6000 inwoners en iedereen waar in aan vroeg waar mijn address was wist niemand het
dus ik heb er 1 uur en 15 minuten overgedaan(alleen maar hardlopend)

  • 17 Augustus 2011 - 19:23

    Astrid Winkeler:

    als je nu maar onthouden hebt hoe je gelopen bent voor de volgende keer, haha.

  • 19 Augustus 2011 - 11:34

    Youri:

    blij dat je veilig bent aangekomen, veel succes op school en scoor er een paar he haha

  • 15 Oktober 2011 - 21:42

    Pascal Oosterik:

    haha astrid zal ik doen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Glenwood

Highschool '11

1 jaar highschool

Recente Reisverslagen:

22 Oktober 2011

Cross country

15 Oktober 2011

vaker reisverslagen plaatsen

19 Augustus 2011

Storm!

17 Augustus 2011

Veilig aangekomen(:

11 Augustus 2011

Highschool Amerika
Pascal

Actief sinds 11 Aug. 2011
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 6225

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2011 - 30 November -0001

Highschool '11

Landen bezocht: